Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

sobota 27. června 2015

Stalker

Stalker

Autor: Lars Kepler
Počet stran: 563

Hodnocení: 85 %

Manželská dvojice, která píše pod pseudonymem Lars Kepler opět nezklamala.
Stalker je úžasná severská detektivka, kterou mohu vřele doporučit ostatním čtenářům. Joona Lina zde nehrál tak velkou roli, jako v předchozích dílech ze série, ale i tak to bylo brilantní! Nenudila sem se ani na chvilku a hltala jsem stránku za stránkou jako posedlá.
PS: Musím se přiznat, že jsem se po přečtení trochu bála a měla jsem dojem, jako by mě stále někdo sledoval, což je hloupost. Mozek si to jenom vsugeroval, avšak za tohle děkuji autorům... Opravdu se mi dostali pod kůži!

Těším se, že vyjde ještě nějaké pokračování, neboť detektivní příběhy Joony jsem si opravdu zamilovala.


1 komentář:

  1. Ah jak moc si chci přečíst tuhle knížku! Pořád ji vidím, když chodím v práci mezi regály...snad si ji brzy pořídím! :)

    OdpovědětVymazat