Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Dala jsem si za úkol přečíst v roce 2016

Knihy, které přečtu v roce 2016:  1. Rebel – A. Tintera 2. Padesát odstínů svobody – E. L. James 3. Winter – Merissa Meyer ...

sobota 30. května 2015

Vášnivý svůdník

Vášnivý svůdník 

Autorka: Christina Lauren
Počet stran: 366 s.

Hodnocení: 80 % 


Ani jsem neměla v plánu tuhle knížku číst, ale zase mi to nějak nedalo a začetla sem se. Začetla sem se tak moc, že jsem knihu zhltla během jednoho dne a musím říct, že to byla opravdu skvělá jízda!
Christina Lauren se opět pořádně vyřádila v psaní erotických i romantických scén. Potěšilo mě,
že romantiky zde bylo tolik.
Hlavní postavy se zdály být přátelské a dozvěděla jsem se o nich plno informací. Hlavní hrdinka Mia Hollandová není žádná pipinka a blbka, i když se v Las Vegas provdá za mladého francouzského advokáta, se kterým odletí na léto do Francie. Jestli tohle není pořádný úlet, tak už nevím co by byl.
Každopádně se mi kniha líbila a považuji ji za skvělou oddechovku!

Žádné komentáře:

Okomentovat